ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Η Ηλιοπούλου Εύη ολοκλήρωσε τις σπουδές της το 2011 στο Τμήμα Λογοθεραπείας του Πανεπιστημίου Πατρών. Έχει εργασθεί σε ιδιωτικές θεραπευτικές δομές αναλαμβάνοντας παιδιά και εφήβους με διαταραχές λόγου, ομιλίας, ροής, επικοινωνίας και σίτισης. Παράλληλα έχει συντονίσει ομάδες κοινωνικών δεξιοτήτων και έχει εκπαιδεύσει  παιδιά προεφηβικής ηλικίας στο φάσμα του αυτισμού στις κοινωνικές δεξιότητες και στην αυτονομία σε εξωτερικούς χώρους. Επίσης έχει εργασθεί σε σχολεία ως ιδιωτική παράλληλη στήριξη παιδιών στο φάσμα του αυτισμού, καθώς και σε σύλλογο ατόμων με νοητική υστέρηση, ως βοηθός, εθελοντικά. Έχει άδεια ασκήσεως επαγγέλματος λογοθεραπευτή από την Περιφέρεια Αττικής.

Έχει συμμετάσχει στα παρακάτω συνέδρια:

  • Στην Ημερίδα Βοηθών Ορθοδοντικού Ιατρείου, που πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του 15ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Ορθοδοντικών, παρουσιάζοντας την ομιλία της με τίτλο: «Το Στόμα, ο Λόγος και η Ορθοδοντική». Ομιλήτριες: Ηλιοπούλου Ευρυδίκη, Συντηλή Νάνσυ.

Επιπλέον έχει παρακολουθήσει πολυάριθμα συνέδρια, σεμινάρια και workshops. Ενδεικτικά αναφέρονται τα παρακάτω:

  • «Αισθητηριακή Ολοκλήρωση και Τεχνικές Παρέμβασης σεπαιδιά με ΔΑΦ και ΔΕΠ-Υ»

  • «Το παιχνίδι ως θεραπευτικό & εκπαιδευτικό εργαλείο για παιδιά με διαταραχές του φάσματος του αυτισμού»

  • «Παιδί και Φωνή», Διεπιστημονική Ομάδα Φωνής

  • «Palin Parent-Child Interaction Therapy»

  • «Παιδική Δυσαρθρία / Αναπτυξιακή Λεκτική Δυσπραξία, SIMATA»

  • «12ο Πανελλήνιο συνέδριο Λογοπεδικών – Λογοθεραπευτών» Κλινικές παρεμβάσεις στις διαταραχές λόγου και επικοινωνίας: Διεπιστημονική προσέγγιση. Εργαστήριο: «Διεπιστημονικό σεμινάριο θεραπευτικών προσεγγίσεων και τεχνικών παρέμβασης σε ενήλικες και παιδιά με προβλήματα κατάποσης»

  • «Διαταραχές του φάσματος του Αυτισμού» Η εφαρμογή της δομημένης εκπαίδευσης TEACCH

  • «Τραυλισμός: μία διαταραχή με πολλά πρόσωπα», Πανελλήνιος Σύλλογος Λογοπεδικών

  • «10th European Symposium on Paediatric Cochlear Implantation»

  • «2nd Practical Symposium on Voice and Swallowing and their Disorders»

Τέλος, έχει εκπαιδευτεί στην εφαρμογή του Γνωσιακού Συμπεριφορικού Δράματος (ΓΣΔ), ενός ψυχοπαιδαγωγικού μοντέλου σχεδιασμένου για την αντιμετώπιση των κοινωνικών και επικοινωνιακών δυσκολιών που συχνά αντιμετωπίζουν παιδιά με χαμηλή αυτοεκτίμηση, υψηλής λειτουργικότητας αυτισμό (ΥΛΑ) και σύνδρομο Asperger. 

© 2019 by 16Reasons, ALL RIGHTS RESERVED by speLL

  • Black Facebook Icon
  • Black Twitter Icon
  • Black Instagram Icon