ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
Ο Σταύρος Πατσαούρας είναι Λογοθεραπευτής, απόφοιτος του τμήματος Λογοθεραπείας του Ανώτατου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος (ΑΤΕΙ) Πατρών, και έχει ολοκληρώσει τις μεταπτυχιακές του σπουδές στην Ακοολογία – Νευροωτολογία της Ιατρικής Σχολής Αθηνών, του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (MSc in Audiology – Neurotology). Επιπλέον, έχει λάβει άδεια ασκήσεως επαγγέλματος λογοθεραπευτή από την Περιφέρεια Αττικής. Είναι μέλος του Πανελληνίου Συλλόγου Λογοπεδικών – Λογοθεραπευτών (Π.Σ.Λ).
Έχει στο ενεργητικό του δημοσιεύσεις και παρουσιάσεις σε επιστημονικά περιοδικά, site και πανευρωπαϊκά συνέδρια, με θέματα την θεραπευτική προσέγγιση διαταραχών ροής της Ομιλίας, την δημιουργία και χορήγηση ακοομετρικών δοκιμασιών, την θεραπευτική παρέμβαση σε παιδιά με ΔΑΦ, την χορήγηση δοκιμασιών αξιολόγησης Πραγματολογικών Δεξιοτήτων σε παιδιά με ΔΑΦ, την επίδραση των ακοολογικών ελλειμμάτων στην Γλωσσική Ανάπτυξη και στην Ειδική Γλωσσική Διαταραχή (SLI). Η κλινική του εμπειρία περιλαμβάνει αξιολόγηση και θεραπευτική παρέμβαση παιδιών σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής, ενώ επί του παρόντος συνεργάζεται με κέντρα ειδικών θεραπειών, στα οποία ασχολείται με παιδιά και εφήβους με δυσκολίες Λόγου, Ομιλίας και Επικοινωνίας. Είναι πιστοποιημένος Practitioner στη Lego® – Based Therapy, καθώς και πιστοποιημένος χρήστης του Αναπτυξιακού Προφίλ Κοινωνικής Επικοινωνίας – ΑΠΚΕ.
Ενδεικτικές αναφορές σε σεμινάρια και εκπαιδεύσεις τα οποία έχει παρακολουθήσει και λάβει πιστοποίηση:
-
Γλωσσικοί Επεξεργαστές Gestalt, Ομιλήτρια Alexandria Zachos, Διοργάνωση speLL - Ιούνιος 2024
-
Πρώιμη Παρέμβαση και Αισθητηριακή Ολοκλήρωση (14 ώρες) hybrid live webinar/seminar - Εισηγητής Δημήτριος Μυλωνάδης - speLL
-
Μια Αισθητηριακή Προσέγγιση στη Δυσπραξία Μέρος Α' & Μέρος Β' (live webinar 28 ώρες) - Δημήτριος Μυλωνάδης, speLL
-
Σύστημα Επικοινωνίας Μέσω Ανταλλαγής Εικόνων (PECS)
-
ΜΑΚΑΤΟΝ
-
Treatment and Education of Autistic and Related Communication Handicapped Children (TEACCH)
-
Σύστημα παρέμβασης παιδικής λεκτικής δυσπραξίας “SIMATA”
-
Κοινωνικές Ιστορίες (Social Stories) – Comic Strips
-
Feeding Therapy: A Sensory – Motor Approach
-
Αντιμετώπιση Μυολειτουργικών διαταραχών και Μυολειτουργική θεραπεία
-
Αξιολόγηση και Θεραπευτική υποστήριξη παιδιών Σχολικής Ηλικίας που Τραυλίζουν
-
Εντατική Αλληλεπίδραση
-
Αναπτυξιακό Προφίλ Κοινωνικής Επικοινωνίας – ΑΠΚΕ
-
Πρωτόκολλο Λογοπεδικής Αξιολόγησης Σχολικής Ηλικίας - ΠΛΑΣΗ