ΟΡΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

 

1. ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Κάθε ενδιαφερόμενος για να δηλώσει τη συμμετοχή του στο σεμινάριο είναι απαραίτητο να αποστείλει τα στοιχεία του, συμπληρώνοντας την αίτηση συμμετοχής. Για οποιεσδήποτε επιπλέον πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας στα 210 – 6772964 και info@spell.gr

Με τη συμπλήρωση της αίτησης συμμετοχής δεν δεσμεύεστε με παρακολούθηση του σεμιναρίου και αντίστοιχα δεν εξασφαλίζεται κάποια θέση.  

 

2. ΕΓΓΡΑΦΗ – ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ - ΕΓΚΡΙΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Για να εγγραφείτε στο σεμινάριο πρέπει να καταβάλετε την προκαταβολή του σεμιναρίου και να μας ενημερώσετε σχετικά με αυτή με email. Μόλις το λάβουμε θα σας σταλθεί απαντητικό επιβεβαιωτικό email για την κράτηση της θέσης σας και την οριστικοποίηση της συμμετοχής σας.

Για την κατοχύρωση της θέσης σας είναι απαραίτητη η προκαταβολή του ποσού των 100€ εντός 10 εργασίμων ημερών από τη μέρα της επιβεβαίωσης προκράτησης της θέσης, με κατάθεση στον παρακάτω λογαριασμό της τράπεζας Eurobank:

IBAN λογαριασμού: GR7102600950000500200857193

Όνομα δικαιούχου: SPELL-Ε.ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΣΙΑ ΟΕ

Ως αιτιολογία κατάθεσης αναφέρετε το επώνυμό σας και τη λέξη ΔΥΣΠΡΑΞΙΑ.

 

  • Σε περίπτωση ηλεκτρονικής μεταφοράς εμβάσματος για την προκαταβολή από τράπεζα διαφορετικής της Eurobank, επιβαρύνεστε εξ ολοκλήρου με τις προβλεπόμενες τραπεζικές προμήθειες. 

  • Λόγω του περιορισμένου αριθμού συμμετεχόντων θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας στις κατοχυρώσεις συμμετοχών.

  • Ισχύουν ειδικές τιμές για εγγραφές έως 18/10/2020
     

3. ΟΜΑΔΙΚΕΣ ΕΓΓΡΑΦΕΣ

Για να έχετε την έκπτωση της ομαδικής εγγραφής, η ομάδα των 3 και άνω ατόμων θα πρέπει να δηλωθεί κατά την εγγραφή.  Η δήλωση της ομάδας γίνεται με την αποστολή ενός email με τα ονόματα των μελών της στο info@spell.gr από ένα μέλος / εκπρόσωπο της ομάδας.

Η παραπάνω δήλωση μπορεί να γίνει έως και την κατάθεση της προκαταβολής, που είναι απαραίτητη για τη κράτηση της θέσης στο σεμινάριο. Προσθήκες συμμετεχόντων στην ομάδα, μετά τη δήλωση αυτής, δε γίνονται δεκτές.


4. ΑΝΕΡΓΟΙ - ΦΟΙΤΗΤΕΣ

Η ειδική τιμή για ανέργους ή προπτυχιακούς φοιτητές, ισχύει όταν αυτή η ιδιότητα δηλώνεται εκ των προτέρων κατά την αίτηση εγγραφής. Την ημέρα του σεμιναρίου επιδεικνύεται το δελτίο ανεργίας ή το φοιτητικό πάσο αντίστοιχα. Σε περίπτωση που ο φοιτητής βρίσκεται μετά το 4ο έτος σπουδών, η φοιτητική ιδιότητα αποδεικνύεται με τη βεβαίωση σπουδών.

 

5. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗΣ - ΔΙΔΑΚΤΡΩΝ

Η προκαταβολή επιστρέφεται μόνο:
 

  • σε περίπτωση ακύρωσης του σεμιναρίου από τους διοργανωτές

  • σε περίπτωση που κλείσουν οι θέσεις του σεμιναρίου με άτομα που ολοκλήρωσαν την εγγραφή τους σύμφωνα με τη σειρά προτεραιότητας

 

Σε καμία άλλη περίπτωση δεν επιστρέφονται προκαταβολές.

 

  • Αντικαταστάσεις συμμετεχόντων (ονομάτων) γίνονται δεκτές.


6. ΕΞΟΦΛΗΣΗ ΔΙΔΑΚΤΡΩΝ  

H εξόφληση των διδάκτρων του σεμιναρίου μπορεί να γίνει με τραπεζική κατάθεση 3 ημέρες πριν την ημέρα διεξαγωγής του σεμιναρίου. Αν επιθυμείτε να εξοφλήσετε με τη χρήση τραπεζικής (πιστωτικής ή χρεωστικής) κάρτας για την μέσω POS εξόφληση της συμμετοχής σας αυτό είναι εφικτό μόνον στις εγκαταστάσεις του speLL μεταξύ 13:00 – 21:00 καθημερινές (Αγγ. Σικελιανού 4, Νέο Ψυχικό).

ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΞΟΦΛΗΣΗΣ ΜΕ ΔΟΣΕΙΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΒΑΛΕΤΕ ΤΟ ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΠΟΣΟ ΣΤΑΔΙΑΚΑ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ 3 ΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ ΤΗ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ (οι δόσεις θα προστεθούν στην τελική συνολική απόδειξη που θα λάβετε). 

 

7. ΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ / ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ

Κύριο μέλημά μας είναι πώς οι επιμορφούμενοι θα γίνουν ακόμη καλύτεροι και πώς θα βελτιώσουν τις δεξιότητες που χρειάζεται να έχουν για να κάνουν τη δουλειά τους σωστά, δημιουργικά και ευέλικτα. Η συμμετοχή στο σεμινάριο θεωρείται πλήρης μόνο εφόσον οι συμμετέχοντες έχουν συμπληρώσει όλες τις προβλεπόμενες ώρες θεωρητικής και πρακτικής κατάρτισης. Το ονοματεπώνυμο που αναγράφεται στη βεβαίωση / πιστοποιητικό παρακολούθησης είναι αυτό που δηλώνεται στην αίτηση συμμετοχής και που παρακολούθησε το σεμινάριο.
 

*Σε περίπτωση απώλειας της βεβαίωσης από τον συμμετέχοντα, είναι δυνατή η επανέκδοση της από το speLL. Σημειώνεται ότι σε αυτή την περίπτωση δεν είναι δυνατή η υπογραφή της βεβαίωσης από τον εισηγητή του σεμιναρίου και για την αποστολή του νέου πιστοποιητικού επιβαρύνεται ο συμμετέχοντας.

8. ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΥΛΙΚΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ  

Οι συμμετέχοντες θα λάβουν υλικό / σημειώσεις και σχετική βιβλιογραφία την ημέρα του σεμιναρίου σε έντυπη μορφή. Στο email που δηλώνετε κατά την εγγραφή σας και εφόσον θα έχετε καταθέσει την προκαταβολή θα λάβετε προτεινόμενη βιβλιογραφία για προετοιμασία πριν την παρακολούθηση.

 

9. ΤΡΑΠΕΖΙΚΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ

Σε περίπτωση ηλεκτρονικής μεταφοράς εμβάσματος για τα δίδακτρα από τράπεζα διαφορετικής της Eurobank όπου τηρείται ο λογαριασμός του speLL, επιβαρύνεστε εξ ολοκλήρου με τις προβλεπόμενες τραπεζικές προμήθειες. Πιο συγκεκριμένα σε αυτή την περίπτωση επιλέγετε όλα τα έξοδα να βαρύνουν τον εντολέα. Τα έξοδα αυτά ορίζονται από την τράπεζά σας. Για οποιαδήποτε απορία παρακαλούμε απευθυνθείτε στην υπηρεσία e-banking της τράπεζας σας.

 

10. ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΕΚΤΟΣ ΑΘΗΝΩΝ

Αν ο τόπος μόνιμης διαμονής σας είναι άλλος από την Αθήνα και θα ταξιδέψετε για το σεμινάριο καλό θα ήταν να επιβεβαιώσετε τις κρατήσεις σας ένα μήνα πριν την έναρξη του σεμιναρίου αφού έχετε επικοινωνήσει με το speLL για τελική επιβεβαίωση.

 

11. ΧΩΡΟΣ & ΧΡΟΝΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ

Ο χώρος της πρώτης μέρας θα ανακοινωθεί κοντά στην ημερομηνία διεξαγωγής. Η 2η και 3η μέρα θα διεξαχθούν στην Αίθουσα Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης του Κέντρου Λόγου, Ομιλίας και Μάθησης speLL (Αγγέλου Σικελιανού 4, Νέο Ψυχικό, 11525).

Οι 3 ημέρες του σεμιναρίου θα έχουν ένα ενδεικτικό ωράριο 09:00 – 17:00. Το πλήρες πρόγραμμα θα ανακοινωθεί κοντά στην ημερομηνία διεξαγωγής.

 

12. ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ

Κατά τη διάρκεια των σεμιναρίων ενδέχεται να λάβει χώρα φωτογράφιση των εργασιών και των συμμετεχόντων, καθώς και οπτικοακουστική καταγραφή αυτών σε σταθερό μέσο. Με τη συμμετοχή σας σε σεμινάριο αποδέχεσθε και συναινείτε στις ανωτέρω ενέργειες, καθώς και την εκ μέρους του speLL δημόσια χρήση και αναπαραγωγή του σχετικού υλικού για εκπαιδευτικούς, διαφημιστικούς ή προωθητικούς σκοπούς.

 

13. ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΑ

Κατά την προκαταβολή των διδάκτρων, στους συμμετέχοντες των σεμιναρίων εκδίδονται αποδείξεις παροχής υπηρεσιών ή τιμολόγια παροχής υπηρεσιών σε ελεύθερους επαγγελματίες και εταιρείες.  Στην περίπτωση έκδοσης τιμολογίου παροχής υπηρεσιών, ο συμμετέχοντας είναι απαραίτητο να αποστέλλει στο info@spell.gr κατά την κατάθεση της προκαταβολής τα στοιχεία τιμολόγησης, ειδάλλως θα εκδίδεται απόδειξη.

14. ΑΠΟΔΟΧΗ ΟΡΩΝ & ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΡΑΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΘΕΣΗΣ

Με την κατάθεση της προκαταβολής αποδέχεστε τους όρους, τις πληροφορίες και τη διαδικασία κράτησης της θέσης, όπως αυτά αναγράφονται στο παρόν κείμενο ή στην ηλεκτρονική αλληλογραφία μεταξύ σας και του speLL.

© 2019 by 16Reasons, ALL RIGHTS RESERVED by speLL

  • Black Facebook Icon
  • Black Twitter Icon
  • Black Instagram Icon