top of page

ΟΡΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

 

1. ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Κάθε ενδιαφερόμενος για να δηλώσει τη συμμετοχή του στο webinar ή στο hybrid σεμινάριο είναι απαραίτητο να αποστείλει τα στοιχεία του, συμπληρώνοντας την ανάλογη αίτηση συμμετοχής:

1) αίτηση συμμετοχής ΔΥΣΠΡΑΞΙΑ

Για οποιεσδήποτε επιπλέον πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας στα 210 – 6772964 και info@spell.gr

Με τη συμπλήρωση της αίτησης συμμετοχής δεν δεσμεύεστε με παρακολούθηση του webinar και αντίστοιχα δεν εξασφαλίζεται κάποια θέση.  

 

2. ΔΙΔΑΚΤΡΑ - ΕΓΓΡΑΦΗ – ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ - ΕΓΚΡΙΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

2.1 LIVE WEBINAR/HYBRID ΣΕΝΙΝΑΡΙΟ ΔΥΣΠΡΑΞΙΑΣ 21-22 & 28-29 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2024

Τα δίδακτρα του webinar/hybrid seminar είναι τα ακόλουθα:

 

Είδος Εγγραφής Early bird έως 29/7
Επαγγελματίες με δια ζώσης* 2ο μέρος:  520€
Φοιτητές με δια ζώσης* 2ο μέρος:  460€
Επαγγελματίες όλο webinar:  485€
Φοιτητές όλο webinar:  425€
Επαγγελματίες με S.I. ΜΟΝΟ 2ο μέρος webinar:  275€
Επαγγελματίες  με S.I. ΜΟΝΟ 2ο μέρος δια ζώσης*:  325€

Είδος Εγγραφής  Από 30/7 έως 18/9

Επαγγελματίες με δια ζώσης* 2ο μέρος:  590€
Φοιτητές με δια ζώσης* 2ο μέρος:  530€
Επαγγελματίες όλο webinar:  555€
Φοιτητές όλο webinar:  495€
Επαγγελματίες με S.I. ΜΟΝΟ 2ο μέρος webinar:  310€
Επαγγελματίες  με S.I. ΜΟΝΟ 2ο μέρος δια ζώσης*:  360€

 

Ομαδική 3-5 άτομα    Μείωση 20 ευρώ ανά άτομο στις άνω τιμές

* Συνολικός διαθέσιμος αριθμός δια ζώσης συμμετοχών: 13

(Οι παραπάνω τιμές περιλαμβάνουν όλους τους νόμιμους φόρους και την έκδοση τιμολογίου ή απόδειξης παροχής υπηρεσιών.)

Για να εγγραφείτε στο webinar ή στο hybrid seminar πρέπει να καταβάλετε την προκαταβολή  και να μας ενημερώσετε σχετικά με αυτή με email. Μόλις το λάβουμε θα σας σταλθεί απαντητικό επιβεβαιωτικό email για την κράτηση της θέσης σας και την οριστικοποίηση της συμμετοχής σας.

Για την κατοχύρωση της θέσης σας είναι απαραίτητη η προκαταβολή του ποσού των 100€ εντός 5 εργασίμων ημερών από τη μέρα της επιβεβαίωσης προκράτησης της θέσης, με κατάθεση στον παρακάτω λογαριασμό της τράπεζας Eurobank:

IBAN λογαριασμού: GR7102600950000500200857193

Όνομα δικαιούχου: SPELL-Ε.ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΣΙΑ ΟΕ

Ως αιτιολογία κατάθεσης αναφέρετε το επώνυμό σας και τη λέξη ΔΥΣΠΡΑΞΙΑ (ανάλογα το σεμινάριο όπου εγγράφεστε).

Για τα hybrid σεμινάρια: Αν ενδιαφέρεστε μόνο για τη δια ζώσης παρακολούθηση όπου αυτή προσφέρεται θα πρέπει να το δηλώσετε στα σχόλια της φόρμας εγγραφής. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας καθώς ο αριθμός συμμετεχόντων θα είναι περιορισμένος (18).

 

  • Σε περίπτωση ηλεκτρονικής μεταφοράς εμβάσματος για την προκαταβολή από τράπεζα διαφορετικής της Eurobank, επιβαρύνεστε εξ ολοκλήρου με τις προβλεπόμενες τραπεζικές προμήθειες. 

  • Ισχύουν ειδικές τιμές για εγγραφές έως  τις ημερομηνίες που αναφέρονται πιο πάνω.

 

3. ΟΜΑΔΙΚΕΣ ΕΓΓΡΑΦΕΣ

Για να έχετε την έκπτωση της ομαδικής εγγραφής, η ομάδα των 3 και άνω ατόμων θα πρέπει να δηλωθεί κατά την εγγραφή.  Η δήλωση της ομάδας γίνεται με την αποστολή ενός email με τα ονόματα των μελών της στο info@spell.gr από ένα μέλος / εκπρόσωπο της ομάδας.

Η παραπάνω δήλωση μπορεί να γίνει έως και την κατάθεση της προκαταβολής, που είναι απαραίτητη για τη κράτηση της θέσης στο webinar/σεμινάριο. Προσθήκες συμμετεχόντων στην ομάδα, μετά τη δήλωση αυτής, δε γίνονται δεκτές.


4. ΦΟΙΤΗΤΕΣ

Η ειδική τιμή για προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές, ισχύει όταν αυτή η ιδιότητα δηλώνεται εκ των προτέρων κατά την αίτηση εγγραφής. Την ημέρα της κατάθεσης της προκαταβολής αποστέλλεται με email το δελτίο ανεργίας ή το φοιτητικό πάσο αντίστοιχα. Σε περίπτωση που ο φοιτητής βρίσκεται μετά το 4ο έτος σπουδών, η φοιτητική ιδιότητα αποδεικνύεται με τη βεβαίωση σπουδών.

 

5. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗΣ - ΔΙΔΑΚΤΡΩΝ

Η προκαταβολή επιστρέφεται μόνο:
 

  • σε περίπτωση ακύρωσης του webinar/seminar από τους διοργανωτές

 

Σε καμία άλλη περίπτωση δεν επιστρέφονται προκαταβολές.

 

  • Αντικαταστάσεις συμμετεχόντων (ονομάτων) γίνονται δεκτές.


6. ΕΞΟΦΛΗΣΗ ΔΙΔΑΚΤΡΩΝ  

H εξόφληση των διδάκτρων του webinar μπορεί να γίνει με τραπεζική κατάθεση 3 ημέρες πριν την ημέρα διεξαγωγής του. Αν επιθυμείτε να εξοφλήσετε με τη χρήση τραπεζικής (πιστωτικής ή χρεωστικής) κάρτας για την μέσω POS εξόφληση της συμμετοχής σας αυτό είναι εφικτό μόνον στις εγκαταστάσεις του speLL μεταξύ 13:00 – 21:00 καθημερινές (Αγγ. Σικελιανού 4, Νέο Ψυχικό).  

 

7. ΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ / ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ

Κύριο μέλημά μας είναι πώς οι επιμορφούμενοι θα γίνουν ακόμη καλύτεροι και πώς θα βελτιώσουν τις δεξιότητες που χρειάζεται να έχουν για να κάνουν τη δουλειά τους σωστά, δημιουργικά και ευέλικτα. Η συμμετοχή στο webinar/σεμινάριο θεωρείται πλήρης μόνο εφόσον οι συμμετέχοντες έχουν συμπληρώσει όλες τις προβλεπόμενες ώρες κατάρτισης. Το ονοματεπώνυμο που αναγράφεται στη βεβαίωση / πιστοποιητικό παρακολούθησης είναι αυτό που δηλώνεται στην αίτηση συμμετοχής και που παρακολούθησε το webinar/σεμινάριο. Οι βεβαιώσεις αποστέλλονται ηλεκτρονικά εκτός των συμμετεχόντων που παρακολουθούν το σεμινάριο δια ζώσης.
 

*Σε περίπτωση απώλειας της έντυπης βεβαίωσης από τον συμμετέχοντα, είναι δυνατή η επανέκδοση της από το speLL. Σημειώνεται ότι σε αυτή την περίπτωση μπορεί να μην είναι δυνατή η υπογραφή της βεβαίωσης από τον εισηγητή του webinar/σεμιναρίου και για την αποστολή του νέου πιστοποιητικού επιβαρύνεται ο συμμετέχοντας.

8. ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΥΛΙΚΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ  

Οι συμμετέχοντες θα λάβουν υλικό / σημειώσεις και σχετική βιβλιογραφία την ημέρα του webinar σε ηλεκτρονική μορφή. Στο email που δηλώνετε κατά την εγγραφή σας και εφόσον θα έχετε καταθέσει την προκαταβολή θα λάβετε προτεινόμενη βιβλιογραφία για προετοιμασία πριν την παρακολούθηση.

 

9. ΤΡΑΠΕΖΙΚΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ

Σε περίπτωση ηλεκτρονικής μεταφοράς εμβάσματος για τα δίδακτρα από τράπεζα διαφορετικής της Eurobank όπου τηρείται ο λογαριασμός του speLL, επιβαρύνεστε εξ ολοκλήρου με τις προβλεπόμενες τραπεζικές προμήθειες. Πιο συγκεκριμένα σε αυτή την περίπτωση επιλέγετε όλα τα έξοδα να βαρύνουν τον εντολέα. Τα έξοδα αυτά ορίζονται από την τράπεζά σας. Για οποιαδήποτε απορία παρακαλούμε απευθυνθείτε στην υπηρεσία e-banking της τράπεζας σας.

 

11. ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ & ΧΡΟΝΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ

Η πλατφόρμα φιλοξενίας του webinar είναι το zoom webinar platform. Με την ολοκλήρωση της εξόφλησης ο ενδιαφερόμενος λαμβάνει email με τα απαραίτητα στοιχεία ώστε να γνωρίζει τη διαδικασία σύνδεσης στην πλατφόρμα. 2 μέρες πριν τη διεξαγωγή του webinar θα σταλεί σύνδεσμος με την προγραμματισμένη ημερομηνία και ώρα για τη σύνδεση στο webinar μέσω της χρήσης ειδικής πλατφόρμας.

Οι 2 ημέρες του webinar  θα έχουν ένα ενδεικτικό ωράριο 09:30 – 17:00. 

12.  ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

Ο επισκέπτης/χρήστης έχει την ευθύνη πρόσβασης στις παρεχόμενες υπηρεσίες και η σχετική πρόσβαση μπορεί να απαιτεί την καταβολή τελών σε τρίτους φορείς (π.χ. παροχείς υπηρεσιών internet, χρέωση χρόνου παραμονής στο internet). Ο επισκέπτης/χρήστης έχει την αποκλειστική ευθύνη πληρωμής των σχετικών τελών. Επίσης, ο επισκέπτης/χρήστης είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για τον προσωπικό εξοπλισμό του με τα απαραίτητα τεχνολογικά μέσα που του επιτρέπουν την πρόσβαση στις υπηρεσίες. Ο ιστότοπος δεσμεύεται να διασφαλίσει την ιδιωτικότητα των επισκεπτών του. Στους όρους χρήσης – Πολιτική Απορρήτου εξηγείται πως διαχειρίζονται τα προσωπικά δεδομένα των επισκεπτών/χρηστών, σύμφωνα με την ελληνικό νόμο που αφορά στην Προστασία των Προσωπικών Δεδομένων.

Είναι αμοιβαίως αποδεκτό ότι όλες οι πληροφορίες, τα δεδομένα, τα κείμενα, τα γραφικά, οι φωτογραφίες, οι εικόνες, τα μουσικά αρχεία, τα βίντεο, οι παρουσιάσεις, τα μηνύματα και όλο το περιεχόμενο, είτε αναρτάται δημόσια είτε μεταφέρεται ιδιωτικά, παραμένει στην αποκλειστική ευθύνη του φυσικού ή νομικού προσώπου από το οποίο το περιεχόμενο πηγάζει. Αυτό σημαίνει ότι ο χρήστης απαγορεύεται να αντιγράψει και να αναπαράγει οποιοδήποτε περιεχόμενο και είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για όλο και οποιοδήποτε περιεχόμενο αναρτά, δημοσιεύει, αποστέλλει, μεταφέρει ή άλλως καθιστά διαθέσιμο μέσω των υπηρεσιών του ιστοτόπου χωρίς προηγουμένως λάβει σχετική άδεια από την speLL. Αν πράξει τοιουτοτρόπως, αποδέχεται πως ευθύνεται αποκλειστικά για αποζημίωση του φυσικού ή νομικού προσώπου από το οποίο πηγάζει το περιεχόμενο.

13. ΥΛΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Όλο το υλικό εκπαίδευσης παρέχεται και αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία των ομιλητών και της speLL και Hopscotch. Απαγορεύεται ρητά η αναδημοσίευση, αποθήκευση σε κάποιο σύστημα και γενικά η αναπαραγωγή του με οποιονδήποτε τρόπο ή μορφή, τμηματικά ή περιληπτικά, στο πρωτότυπο ή σε μετάφραση ή άλλη διασκευή, χωρίς προγενέστερη γραπτή άδεια από τη speLL, τη Hopscotch ή τους ομιλητές.

 

14. ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ

Κατά τη διάρκεια των webinars ενδέχεται να λάβει χώρα φωτογράφιση των οθονών όπου φαίνονται οι εργασίες και οι συμμετέχοντες, καθώς και οπτικοακουστική καταγραφή αυτών σε σταθερό μέσο. Με τη συμμετοχή σας σε σεμινάριο αποδέχεσθε και συναινείτε στις ανωτέρω ενέργειες, καθώς και την εκ μέρους του speLL δημόσια χρήση και αναπαραγωγή του σχετικού υλικού για εκπαιδευτικούς, διαφημιστικούς ή προωθητικούς σκοπούς.

 

15. ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΑ

Κατά την προκαταβολή των διδάκτρων, στους συμμετέχοντες των webinars εκδίδονται αποδείξεις παροχής υπηρεσιών ή τιμολόγια παροχής υπηρεσιών σε ελεύθερους επαγγελματίες και εταιρείες.  Στην περίπτωση έκδοσης τιμολογίου παροχής υπηρεσιών, ο συμμετέχοντας είναι απαραίτητο να αποστέλλει στο info@spell.gr κατά την κατάθεση της προκαταβολής τα στοιχεία τιμολόγησης, ειδάλλως θα εκδίδεται απόδειξη.

16. ΑΠΟΔΟΧΗ ΟΡΩΝ & ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΡΑΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΘΕΣΗΣ

Με την κατάθεση της προκαταβολής αποδέχεστε τους όρους, τις πληροφορίες και τη διαδικασία κράτησης της θέσης, όπως αυτά αναγράφονται στο παρόν κείμενο ή στην ηλεκτρονική αλληλογραφία μεταξύ σας και του speLL.

ΟΡΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

bottom of page