Η Βικτώρια Μήτσιου είναι Λογοθεραπεύτρια, απόφοιτη του Ανώτατου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Ηπείρου. Ολοκλήρωσε τις σπουδές της στη λογοθεραπεία με την απόκτηση του μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών MSc Speech Difficulties του Πανεπιστημίου του Sheffield (United Kingdom). Είναι επίσης κάτοχος πτυχίου Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας,του  Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Κρήτης. Κατέχει άδεια ασκήσεως επαγγέλματος λογοθεραπευτή από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.

Επαγγελματικά έχει εργαστεί ως λογοθεραπεύτρια σε πολύ αξιόλογα ιδιωτικά θεραπευτικά πλαίσια τόσο στη Θεσσαλονίκη όσο και στην Αθήνα, καθώς και στο Κέντρο Αποθεραπείας και Αποκατάστασης Θεσσαλονίκης «Η Αναγέννηση». Παράλληλα, για τρία έτη ήταν υπεύθυνη για τη διδασκαλία μαθημάτων στο τμήμα Λογοθεραπείας του Μητροπολιτικού Κολλεγίου Θεσσαλονίκης (AMC). Επιπλέον, την τελευταία τετραετία εργάζεται και στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση ως αναπληρώτρια λογοθεραπεύτρια σε ειδικά σχολεία. Με την επαγγελματική της προϋπηρεσία, σε πρακτικό και θεωρητικό επίπεδο, σε ένα ευρύ φάσμα θεραπευτικών πλαισίων έχει αποκτήσει μεγάλη εμπειρία στις νευρολογικές, εξελικτικές, συμπεριφορικές και αναπτυξιακές διαταραχές του λόγου-ομιλίας, επικοινωνίας και σίτισης. 

Στα πλαίσια της μεταπτυχιακής της εκπαίδευσης συμμετείχε σε κλινικά θεραπευτικά προγράμματα του Πανεπιστημίου τουSheffield, τόσο σε ενήλικο-γηριατρικό, όσο και σε παιδιατρικό πληθυσμό. Το πρώτο πρόγραμμα περιελάμβανε θεραπευτικές συνεδρίες σε ασθενείς με τη νόσο του Parkinson, με τη χρήση της μεθόδου LSVT (Lee Silverman Voice Treatment) και το δεύτερο, θεραπευτικές συνεδρίες σε παιδιά με σύνδρομα και αναπτυξιακές διαταραχές. Τέλος, κατά τη διάρκεια της πρακτικής της άσκησης, παρακολουθούσε ασθενείς στην Α’ ΩΡΛ Κλινική του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης Α.Χ.Ε.Π.Α, ενώ παράλληλα, συμμετείχε σε βιντεοακτινοσκοπικές μελέτες και αξιολογήσεις ασθενών με διαταραχές κατάποσης στην Κλινική του Ιατρικού Διαβαλκανικού Θεσσαλονίκης.

Στο πλαίσιο της συνεχούς επιμόρφωσης και επαγγελματικής εξέλιξής της έχει συμμετάσχει και παρακολουθήσει πληθώρα συνεδρίων, σεμιναρίων, διαλέξεων και εργαστηρίων. Μερικά από τα πιο σημαντικά είναι: 

Σχετικά με την αποκατάσταση Διαταραχών Σίτισης

  • Πρακτική εκπαίδευση με τη μέθοδο «Feeding Therapy: A sensory- Motor Approach». Παράλληλα με τη συγκεκριμένη εκπαίδευση, υπήρξε περαιτέρω συνεργασία με τις συγγραφείς του βιβλίου, “ A sensory- Motor Approach to Feeding”, Lori Overland και Robyn Merkel-Walsh και της εταιρείας TalkTools, για τη μετάφραση και την επιμέλεια του βιβλίου στην ελληνική γλώσσα με τίτλο «Αποκατάσταση Διαταραχών Σίτισης: Μία Αισθητηριοκινητική Προσέγγιση».

  • Εκπαίδευση στο Workshop «Adult & Pediatric Dysphagia: Interpreting the MBSS and Planning Treatment»

  • Συμμετοχή στο «Comprehensive Management of Dysphagia», European Study Group For Dysphagia and Globus Annual Meeting 2010

Σχετικά με την αποκατάσταση Διαταραχών Φώνησης

  • Πιστοποίηση στη μέθοδο LSVT (Lee Silverman Voice Treatment) και η απόκτηση του τίτλου «LSVT LOUD Certified Clinician»,

  • Εκπαίδευσή της ως φωνοθεραπεύτρια με τη μέθοδο  «Integrated Voice Therapy Training Workshops» (βασισμένο στο πρόγραμμα Voicecraft)

  • Εκπαίδευση στη μέθοδο «The Accent Method for Voice Therapy»

  • Συμμετοχή στην ημερίδα για την αποκατάσταση διαταραχών φώνησης σε παιδιατρικό πληθυσμό «Παιδί και Φωνή»

Ενδεικτικές αναφορές σε επιπλέον σεμινάρια και εκπαιδεύσεις:

  • Εκπαίδευση στα προγράμματα «T.E.A.C.CH.» και «MAKATON» 

  • Συμμετοχή στο σεμινάριο «Όραση & Μαθησιακές Δυσκολίες»

  • Συμμετοχή στο σεμινάριο «Μαθησιακές Δυσκολίες - Δυσλεξία, Πρόληψη - Αντιμετώπιση»

  • Συμμετοχή στην 3η Επιστημονική Ημερίδα Σχιστιών «Η αντιμετώπιση παιδιών και εφήβων με σχιστίες»

  • Workshop «Teaching Functional Speech to Non-Verbal Individuals with Autism and Related Disabilities: Applied Behavior Analysis (A.B.A) and Oral Placement Therapy (O.P.T)»

  • Workshop για την επάρκεια στη Χορήγηση και Βαθμολόγηση της Διαγνωστικής Εξέτασης της Βοστώνης για την Αφασία – Συνοπτική Ελληνική Μορφή

  • Πρακτικό σεμινάριο: Σχεδιασμός και υλοποίηση επιτυχημένων αξιολογήσεων: α) συνέντευξη, λήψη ιστορικού  β) πρώιμη ανίχνευση και πρώιμη παρέμβαση γλωσσικών δεξιοτήτων νήπιων και πρώτων τάξεων δημοτικού γ) συγγραφή επαγγελματικών αναφορών, speLL

  • Τριήμερη πρακτική εκπαίδευση με θέμα «Παιδικός Τραυλισμός: Αξιολόγηση και Θεραπευτική Αντιμετώπιση»

© 2019 by 16Reasons, ALL RIGHTS RESERVED by speLL

  • Black Facebook Icon
  • Black Twitter Icon
  • Black Instagram Icon