ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Η Ξανθίππη Μουλοσιώτη σπούδασε Λογοθεραπεία στο Ανώτατο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πατρών. Συνέχισε στην Αγγλία την εξειδίκευσή της στην ειδική αγωγή και έλαβε τον μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών  ΜΑ in Special Educational Needsαπό το University of East London (UEL) . Έχει επίσης άδεια ασκήσεως επαγγέλματος λογοθεραπευτή από την Περιφέρεια Αττικής.

Έκτοτε έχει εργαστεί σε ιδιωτικές θεραπευτικές δομές, έχοντας αποκτήσει εμπειρία σε πληθώρα διαταραχών  όπως αρθρωτικές και φωνολογικές διαταραχές, διαταραχές φώνησης, διαταραχές ροής της ομιλίας, αναπτυξιακές γλωσσικές διαταραχές, διαταραχές λόγου και μαθησιακές δυσκολίες. Το ειδικό θεραπευτικό της ενδιαφέρον εστιάζει στις αρθρωτικές και φωνολογικές διαταραχές καθώς και στις διαταραχές λόγου και στο σύνδρομο Αsperger. Έχει εκπαιδευθεί και στα 3 επίπεδα της μεθόδου φωνοθεραπείας Voicecraft και έχει παρακολουθήσει σεμινάρια και εκπαιδεύσεις σύγχρονων προσεγγίσεων στον κλάδο της λογοθεραπείας. Ενδεικτικές αναφορές σε σεμινάρια και εκπαιδεύσεις: 

  • Palin Parent-Child Interaction Therapy (PPCI), Κέντρο Έρευνας και Θεραπείας Τραυλισμού

  • «Α’, Β’ & Γ’ Επίπεδο μεθόδου φωνοθεραπείας Voicecraft», Κέντρο Φωνής & Κατάποσης Αθηνών

  • «Διαγνωστική και Θεραπευτική Μεθοδολογία Παθήσεων Λάρυγγος», Κέντρο Φωνής & Κατάποσης Αθηνών

  • « Σύγχρονες τάσεις στην Ειδική Αγωγή», Δρ. Ελένη Λιβανίου, Τμήμα Παιδαγωγικών και Ειδικής Αγωγής του Μητροπολιτικού Κολλεγίου

  • « Λεξικές Διαταραχές στην Αφασία / Lexical Deficits in Afasia», ημερίδα με θέμα «Γλώσσα και Εγκέφαλος» - Τομέας Γλωσσολογίας του Τμήματος Φιλολογίας (ΕΚΠΑ)

  • «Λογοθεραπεία και Σύνδρομο Asperger» εκπαιδευτική ημερίδα της Milagro Seminars

  • «Aphasia and Time reference: Evidence from crosslinguistic data», Dr. Roelien Bastiaanse, Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών

  • « Πρακτικά Παιδιατρικά Θέματα» 10η εκπαιδευτική διημερίδα

  • «Διαταραχές Λόγου και Ομιλίας στην Προσχολική Ηλικία»

  • «ADHD: Everyday Strategies for Elementary Students», The State University of New York & The University at Buffalo.

  • «Supporting children with difficulties in reading and writing», University of London, UCL Institute of Education & Dyslexia International.

© 2019 by 16Reasons, ALL RIGHTS RESERVED by speLL

  • Black Facebook Icon
  • Black Twitter Icon
  • Black Instagram Icon