top of page
IMG_4906.jpg

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Ο Αλέξανδρος Πετμεζάς είναι απόφοιτος του τμήματος Εργοθεραπείας του ΤΕΙ Αθήνας με άδειας ασκήσεως επαγγέλματος. Διαθέτει δεκαετή κλινική εμπειρία στην παιδιατρική εργοθεραπεία. Εργάζεται με παιδιά, εφήβους και τις οικογένειές τους με αναπτυξιακές διαταραχές και συγκεκριμένα με Διαταραχές του Αυτιστικού Φάσματος, δυσπραξία, νοητική υστέρηση καθώς και με παιδιά με νευροαναπτυξιακές διαταραχές (εγκεφαλική παράλυση) κ.α. Είναι εξειδικευμένος στις αναπτυξιακές διαταραχές έχοντας εκπαιδευτεί σε αξιολογητικά εργαλεία (DTVP, VMI, Sensory Profile, SPM, TVPS κα), όσο και σε μεθόδους παρέμβασης (Sensory Integration, SOS Feeding, DIR Floor time, M.O.R.E, Πρωτόκολλο Therapresure, Patty Willbarger, Therapeutic Listening κ.α). Έχει παρουσιάσει σε επιστημονικές ημερίδες και συνέδρια θέματα σχετικά με τη θεραπεία της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης στις Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος. Είναι μέλος του Πανελλήνιου Συλλόγου Εργοθεραπευτών και της Ελληνικής Εταιρείας για την Αισθητηριακή Ολοκλήρωση. Επιμορφώνεται συνεχώς και ενημερώνεται σχετικά με θέματα του κλάδου της εργοθεραπείας παρακολουθώντας σεμινάρια και εποπτικές συναντήσεις Παιδιατρικής Εργοθεραπείας. Ενδεικτικά αναφέρονται τα εξής :

  • -2013  1ος κύκλος Θεωρία της αισθητηριακής ολοκλήρωσης – Νευρολογική βάση, Σαμψωνίδου Άννη

  • -2013  2ος κύκλος Αξιολόγηση δυσλειτουργιών αισθητηριακής ολοκλήρωσης, Σαμψωνίδου Άννη

  • -2013  3ος κύκλος Η κλινική παρέμβαση της αισθητηριακής ολοκλήρωσης, Σαμψωνίδου Άννη

  • -2014 Aξιολογητικό εργαλείο Προσαρμογή – Πράξη – Προσέγγιση (Π-Ρ-Η), Αλεξάνδρου Στράτος

  • -2014 DIR/Floortime The Greenspan Floortime Approach

  • -2014 Sequential Oral Sensory Approach to Feeding (H μέθοδος σίτισης ΣΟΣ), Dr. Kay Toomey, Dr. Erin Sundseth Ross

  • -2014 Όραση, μαθησιακές δυσκολίες και αισθητηριακή ολοκλήρωση – Λειτουργική συμπεριφορική οπτομετρία, Κόκοτας Βασίλειος

  • -2014 Διαδραστικά παιγνίδια Kinems

  • -2014 Πρωτόκολλο Μ.Ο.R.E και ο ρόλος του στόματος στην αισθητηριακή επεξεργασία (Mouth - Oral - Respiration - Eyes), Patty Oetter, Eileen Richter

  • -2014 Αισθητηριακή αμυντικότητα - Πρωτόκολλο Therapresure, Patty Willbarger

  • -2015 Μετεκπαίδευση στη σειρά σεμιναρίων της αισθητηριακής ολοκλήρωσης (Θεωρία - Αξιολόγηση - Παρέμβαση), Patty Oetter, Eλίζα Μάγκλαρη

  • -2016 Αισθητηριακή Ολοκλήρωση – Εφαρμογές στην τάξη και το σπίτι, Ελίζα Μάγκλαρη

  • -2016 Εκπαίδευση στο Γνωσιακό Συμπεριφορικό Δράμα, Cognitive Behavioral Drama (CBD), Δρ. Χάρης Καρνέζη

  • -2017 Η χρήση της τεχνικής θεραπευτικής ακρόασης για τη θεραπεία δυσλειτουργιών αισθητηριακής διαδικασίας του ακουστικού και του αιθουσαίου συστήματος - Θεραπευτική Ακρόαση (Therapeutic Listening), Sheila Frick

  • -2018 H χρήση της βαρύτητας στην αισθητικοκινητική ανάπτυξη βρεφών και παιδιών (Gravity), Patty Oetter, Eileen Richter

  • Γνώση χορήγησης των αξιολογητικών εργαλείων:

  • Developmental Test Of Visual Perception (DTVP 2nd and 3rd Edition),

  • Beery Visual Motor Integration Test (VMI)

  • Motor-Free Visual Perception Test – Revised (MVPT-R 1st and 2nd Edition)

  • Early Intervention Developmental Profile (EIDP)

  • Preschool Developmental Profile (PDP)

  • Test Of Visual – Perceptual Skills Revised (TVPS)

  • Bruininks – Oseretsky Test Of Motor Proficiency (BOT and Bot 2nd Edition), Quick Neurological Screening Test (2nd and 3rd Edition)

  • Sensory Profile Home and School (1st and 2nd Edition)

  • Sensory Processing Measure Home and School (SPM)

  • Peabody Developmental Motor Scales – 2 (PDP)

  • NSUCO OculomotorTest

  • Wravma Test

bottom of page