ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
Η Ιωάννα Πετμεζά είναι εκπαιδευτικός, απόφοιτος του Τμήματος Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Κατόπιν ολοκλήρωσε τις σπουδές της σε τρία μεταπτυχιακά πρόγραμματα. Το πρώτο αφορούσε στην Παιδοψυχολογία (Master of Science In the Psychology of Child Development του University of Central Lancashire), το δεύτερο στη Συμβουλευτική (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στη Συμβουλευτική Ψυχολογία και τη Συμβουλευτική στην Εκπαίδευση, την Υγεία και την Εργασία του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών) και το τρίτο στην Ειδική Αγωγή (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών «Επιστήμες της Αγωγής: Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση με Προβλήματα Προφορικού και Γραπτού Λόγου» του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου). Παράλληλα, έχει εκπαιδευτεί ως Συντονίστρια Ομάδων Σχολών Γονέων με αντικείμενο το Εξελικτικό Σύστημα της Μαρίας Χουρδάκη από τον Πανελλήνιο Σύνδεσμο Σχολών Γονέων και έχει λάβει Unicert Professional-Πιστοποιητικό Επαγγελματικών Γνώσεων και Δεξιοτήτων στην αποκατάσταση Μαθησιακών Δυσκολιών, τη Δυσλεξία και τη ΔΕΠΥ. Τέλος, είναι αναγνωρισμένο μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Συμβουλευτικής και της British Psychological Society.
Εργάζεται ως Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας και Ειδική Παιδαγωγός διατηρώντας ιδιωτικό γραφείο στην Αθήνα. Έχει συνεργαστεί με το Κοινοτικό Κέντρο Ψυχικής Υγείας Παγκρατίου από το 2012 έως το 2015 παρέχοντας υπηρεσίες συμβουλευτικής και συνεργάζεται με το Κέντρο Λόγου Ομιλίας και Μάθησης speLL από τον Σεπτέμβριο 2020, παρέχοντας υπηρεσίες αξιολόγησης και αποκατάστασης μαθησιακών δυσκολιών. Τέλος, πραγματοποιεί ομιλίες σε σχολεία και συλλόγους γονέων.
Επιστημονικές Δημοσιεύσεις:
-
Tsamparli, A., Petmeza, I., McCarthy, G., & Adamis, D. (2018). The Greek version of the McMaster Family Assessment Device. PsyCh Journal, 7(3), 122-132.
-
Adamis, D., Petmeza, I., McCarthy, G., Tsibidaki, A., & Tsamparli, A. (2019). Association of individual psychopathology with family functioning in a Greek nonclinical sample. Social Work in Mental Health, 17(1), 59-72.